Youtube videók
Leírás
A játékosok egy-egy szamurájt irányítanak, egy tapasztalt harcost, aki esküt fogadott egy daimjónak és klánjának. Feladatuk legyőzni az uruk törekvéseit fenyegető ellenséget, és a legyőzött fejét tálcán kínálni uruknak. A Japánért folytatott küzdelemben neves harcosok hullanak el, és a történetüket vérrel írják.
De tedd még színesebbé az alapjátékodat a különleges kiegészítőkkel: Senjutsu: Gyülekező viharfelhők kiegészítő csomag I Senjutsu: Japán legendái kiegészítő csomag I Senjutsu: A penge árnyékában kiegészítő csomag I Senjutsu: Két világ találkozásánál kiegészítő csomag I Senjutsu: Farkas az ajtónál kiegészítő csomag I Senjutsu: Szellem az éjszakában kiegészítő csomag
Egy kör menete:
Húzz egy kártyát - minden játékos egyszerre húz és vesz kézbe egy képesség kártyát a képességkártya-paklija tetejéről. (Minden alkalommal, amikor húznod kellene a képességkártya-paklidból, de az kifogyott, akkor egy sérüléskártyát kell húznod.
Válassz egy képességkártyát - válassz egy kártyát a kezedből és helyezd képpel lefelé az asztalra. Az így kijátszott képességkártyák "játékban vannak". Ha egy kötelező fókuszköltséget tartalmazó képességkártyát választasz, akkor elég fókuszjelölővel kell rendelkezned ahhoz, hogy fizess a kártyáért. Ha nincs elég fókuszjelölős, más képességkártyát kell választanod.
Fedj fel egy kártyát - Miután minden játékos választott egy kártyát, fordítsátok fel mindet egyszerre, mindenki számára jól láthatóan. Majd fizesd ki a kötelező költségeket és ha a kártyádnak van opcionális kezdeményezősebessége, akkor dönthetsz úgy, hogy ezt a költséget kifizeted. Az előnykövető legalján lévő játékossal kezdve és növekvő sorrendben folytatva a játékosok kijátszhatnak egy-egy azonnali helyettesítő kártyát vagy passzolhatnak. Dönts a változó kezdeményezősebességről: azoknak a játékosoknak, akik változó kezdeményezősebességű kártyát fedtek fel, el kell dönteniük, hogy melyik számot választják kezdeményezősebességnek, amely lehet bármelyik feltüntetett szám, vagy egy tetszőleges érték a két szám között.
Hajts végre - A kijátszott képességkártyák hatását végre kell hajtani a kártyák kezdeményezősebességének csökkenő sorrendjében a legmagasabb számmal rendelkező kártyával kezdve - a képességkártyák hatásait mindig egyenként, fentről lefelé haladva kell végrehajtani.
Dobj el - Helyezd bármennyi játékban lévő képességkártyádat a dobópakliba. Az alapképesség- és alapfegyverkártyák nem kerülnek a dobópakliba.
Játék győztese:
Ha a karaktered sérüléslimitjével egyenlő vagy annál több sérülést kapott, legyőztek. Akkor is legyőztek, ha karaktered kézlimitjével egyenlő vagy annál több bénításkártya van a kezedben. Minden karakter sérülés- és kézlimitje a karakterkártyáján található. A játék győztese az utolsó legyőzetlen karakter (vagy karakterekből álló csapat).
A Senjutsuban akár egyedül is játszhat az MI karakterek ellen! Az MI ellenfeleket, amelyek nem karakterek, egy kartonfigura és egy, a játék elején megépített szóló képességkártya-pakli jelképezi. Az MI ellenfél három viselkedés közül követi valamelyiket: mindegyik viselkedés egy konkrét harcmezőt vesz célba a karaktered orientációjának függvényében, amikor az ellenfél szóló képességkártyáját hajtod végre.
Akár mások ellen küzdesz, akár egyedül teszel próbát az MI ellen is garantált lesz a szórakozás.
Doboz tartalma:
- 16 db minifigura
- 2 bambusz karton
- kegyhely karton
- 2 db kétoldalas csatatértábla
- mesterséges intelligencia (MI) viselkedéskövető/előnykövető
- 18 fókuszjelölő
- 3 csapda jelölő
- 243 képességkártya
- 53 státusz- és sérüléskártya
- 4 játékossegédlet
- 4 karakterkártya
- 4 kamae-fa kártya
- 16 alapképesség-kártya
- 2 égőszekér/csónak
- 3 holttest- / sziklajelölő
- 6 kamae-gyűrű és -jelölő
- 9 MI ellenfél kartonfigura és 6 színes talpazat
- cseresznyefa karton
- szóló és kooperatív kampányköyv
- torii kapu