Youtube videók
Leírás
A megkönnyebbülés nem tart sokáig. Alighogy megpillantották a napfényt, és felmásztak a romos kastély lőréseihez, megremegett a föld, és ameddig a szem ellátott, szakadékok nyíltak meg mindefelé. A föld mélyéből félelmetes lények özönlöttek ki, amilyenekkel a hősök még sosem találkozta. Tán a sárkány bosszúja ez?
Vagy a rémisztő szörnyeteg valójában valami még rettenetesebbtől óvta a világot? Hőseinket nem tántorítja el semmi - Karak katakombáiból megerősödött önbizalommal és egy rakás rendkívül értékes kinccsel tértek vissza. És talán még valamivel: a vággyal, hogy szándékaiknak megfelelően változtassák meg a világot. Úgy gondolják, hogy képesek elbánni ellenségeikkel - bár ezúttal valószínűleg nem egyedül kell ezt megtenniük...
A Karak II egy kompetitív, kalandozós társasjáték, amelyben a játékosok hősökként a Karak-kastély környékét fedezik fel, harcolnak a felbukkanó szörnyekkel, és különböző jutalmakhoz jutnak. A felszabadított területeken erőforrások után kutathatnak, településeket építhetnek, ahol többek között újabb egységeket képezhetnek ki a hadseregükbe, hogy segítségükkel szembeszállhassanak a világuralomra törekvő sötét erőkkel.
A hősök azonban nem "csak" a világot igyekeznek megvédeni. A szörnysereg lélekköveibe rejtett hatalommal minden álom valósággá válhat. Minden hős más-más szándékkal érkezett Karakba, a legtöbb lélekkő összegyűjtése pedig segítségükre lehet a küldetésük teljesítésében.
Doboz tartalma:
- 1 kezdőlapka
- 28 tájlapka
- 6 figura és talp
- 6 hőskártya
- 6 városjelölő
- 5 hőstábla batyuval
- 5 dicsőséglobogó
- 6 nagyméretű dobókocka
- 35 kisméretű dobókocka a hősök egységeinek
- 30 életjelölő
- 30 épületjelölő
- 40 ételjelölő, 40 fa jelölő, 40 kő jelölő
- 1 húzózsák
- 36 szörnyjelölő
- 1 Sötét Generális figura talppal
- 5 testőrjelölő
- 1 pestisjelölő
- 1 magyar nyelvű szabályfüzet