Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Senjutsu
16.090 Ft
Menny.:
Kép 1/19 - Senjutsu
Kép 2/19 - Senjutsu
Kép 3/19 - Senjutsu
Kép 4/19 - Senjutsu
Kép 5/19 - Senjutsu
Kép 6/19 - Senjutsu
Kép 7/19 - Senjutsu
Kép 8/19 - Senjutsu
Kép 9/19 - Senjutsu
Kép 10/19 - Senjutsu
Kép 11/19 - Senjutsu
Kép 12/19 - Senjutsu
Kép 13/19 - Senjutsu
Kép 14/19 - Senjutsu
Kép 15/19 - Senjutsu
Kép 16/19 - Senjutsu
Kép 17/19 - Senjutsu
Kép 18/19 - Senjutsu
Kép 19/19 - Senjutsu
Senjutsu
Nagyításhoz álljon a képre az egérrel

Senjutsu

16.090 Ft
Menny.:
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2024. április 18.
Szállítási díj: 990 Ft

Az Ashikaga-sógunátus évszázados hatalma semmivé foszlott, brutális polgárháborúba sodorva a feudális Japánt. A klánok egymás ellen fordultak, és a daimjók, a helyi hűbérurak, igyekeznek erőre és tekintélyre szert tenni.

A Senjutsu egy körökre osztott játék, melyben mindegyik játékos egy-egy szamurájt irányít. Merülj el a feudális japán világában! Harcolj a földesurad győzelméért és győzd le a többieket a különleges harcban.

Youtube videók

Leírás

A játékosok egy-egy szamurájt irányítanak, egy tapasztalt harcost, aki esküt fogadott egy daimjónak és klánjának. Feladatuk legyőzni az uruk törekvéseit fenyegető ellenséget, és a legyőzött fejét tálcán kínálni uruknak. A Japánért folytatott küzdelemben neves harcosok hullanak el, és a történetüket vérrel írják.

De tedd még színesebbé az alapjátékodat a különleges kiegészítőkkel: Senjutsu: Gyülekező viharfelhők kiegészítő csomag I Senjutsu: Japán legendái kiegészítő csomag I Senjutsu: A penge árnyékában kiegészítő csomag I Senjutsu: Két világ találkozásánál kiegészítő csomag I Senjutsu: Farkas az ajtónál kiegészítő csomag I Senjutsu: Szellem az éjszakában kiegészítő csomag


 

Egy kör menete:

Húzz egy kártyát - minden játékos egyszerre húz és vesz kézbe egy képesség kártyát a képességkártya-paklija tetejéről. (Minden alkalommal, amikor húznod kellene a képességkártya-paklidból, de az kifogyott, akkor egy sérüléskártyát kell húznod.


Válassz egy képességkártyát
 - válassz egy kártyát a kezedből és helyezd képpel lefelé az asztalra. Az így kijátszott képességkártyák "játékban vannak". Ha egy kötelező fókuszköltséget tartalmazó képességkártyát választasz, akkor elég fókuszjelölővel kell rendelkezned ahhoz, hogy fizess a kártyáért. Ha nincs elég fókuszjelölős, más képességkártyát kell választanod.


Fedj fel egy kártyát
 - Miután minden játékos választott egy kártyát, fordítsátok fel mindet egyszerre, mindenki számára jól láthatóan. Majd fizesd ki a kötelező költségeket és ha a kártyádnak van opcionális kezdeményezősebessége, akkor dönthetsz úgy, hogy ezt a költséget kifizeted. Az előnykövető legalján lévő játékossal kezdve és növekvő sorrendben folytatva a játékosok kijátszhatnak egy-egy azonnali helyettesítő kártyát vagy passzolhatnak. Dönts a változó kezdeményezősebességről: azoknak a játékosoknak, akik változó kezdeményezősebességű kártyát fedtek fel, el kell dönteniük, hogy melyik számot választják kezdeményezősebességnek, amely lehet bármelyik feltüntetett szám, vagy egy tetszőleges érték a két szám között.

Hajts végre - A kijátszott képességkártyák hatását végre kell hajtani a kártyák kezdeményezősebességének csökkenő sorrendjében a legmagasabb számmal rendelkező kártyával kezdve - a képességkártyák hatásait mindig egyenként, fentről lefelé haladva kell végrehajtani.


Dobj el - 
Helyezd bármennyi játékban lévő képességkártyádat a dobópakliba. Az alapképesség- és alapfegyverkártyák nem kerülnek a dobópakliba.


Játék győztese:

 

Ha a karaktered sérüléslimitjével egyenlő vagy annál több sérülést kapott, legyőztek. Akkor is legyőztek, ha karaktered kézlimitjével egyenlő vagy annál több bénításkártya van a kezedben. Minden karakter sérülés- és kézlimitje a karakterkártyáján található. A játék győztese az utolsó legyőzetlen karakter (vagy karakterekből álló csapat).

A Senjutsuban akár egyedül is játszhat az MI karakterek ellen! Az MI ellenfeleket, amelyek nem karakterek, egy kartonfigura és egy, a játék elején megépített szóló képességkártya-pakli jelképezi. Az MI ellenfél három viselkedés közül követi valamelyiket: mindegyik viselkedés egy konkrét harcmezőt vesz célba a karaktered orientációjának függvényében, amikor az ellenfél szóló képességkártyáját hajtod végre.
 

Akár mások ellen küzdesz, akár egyedül teszel próbát az MI ellen is garantált lesz a szórakozás.

Doboz tartalma:

  • 16 db minifigura
  • 2 bambusz karton
  • kegyhely karton
  • 2 db kétoldalas csatatértábla
  • mesterséges intelligencia (MI) viselkedéskövető/előnykövető
  • 18 fókuszjelölő
  • 3 csapda jelölő
  • 243 képességkártya
  • 53 státusz- és sérüléskártya
  • 4 játékossegédlet
  • 4 karakterkártya
  • 4 kamae-fa kártya
  • 16 alapképesség-kártya
  • 2 égőszekér/csónak
  • 3 holttest- / sziklajelölő
  • 6 kamae-gyűrű és -jelölő
  • 9 MI ellenfél kartonfigura és 6 színes talpazat
  • cseresznyefa karton
  • szóló és kooperatív kampányköyv
  • torii kapu

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.